 |
| Kuva EI ole minusta |
Oon nyt taas vähän miettiny tätä kroppaani. Ei miellytä. On niinku sellanen tunne, että oon ihan melkein siinä missä pitäisi. Mun pitäis vaan niinku saada sitä rasvaprosenttia alaspäin, lihakset on kunnossa... Reisilihakset liiankin kunnossa. Vatsassa on liikaa rasvaa, alavatsa on isompi. Sisäreidet hinkkaa yhteen, rasvaa sielläkin. Allit ei ole vielä ihan kauheen hälyyttävät, mutta haluan silti pienemmät käsivarret. Selkä näyttää hyvältä, kunnes taivuttaa sitä. Ja peppu... Se
voisi olla niinku kuvan tytölläkin. Kuulostaako tutulta?
Musta tuntuu, että jokainen vaa'alla käynti vie mua lähemmäs maalia... Mutta silti peilikuva on edelleen ihan yhtä läski kuin alussakin. Mietin mitä syön, pitäisköhän syödä ollenkaan? Miten liikkuis ja kuinka kauan? Jos teillä on yhtään laihdutusvinkkejä, joita haluisitte jakaa niin ne on enemmän kuin tervetulleita. Miten polttaa kaikista parhaiten rasvaa etc.
Mä luulin et oon tosi lihaksikas, mut kävin Inbodyssä ja se mittaaja sano et "sä oot aika pieni ja hintelä, sulla on vaan tota rasvaa tossa päällä"...
VastaaPoista