maanantai 23. toukokuuta 2011
We Must Can Can Can!
Vielä yks postaus ennen unia:
reidet
Pelottaa vaan kauheesti, etten ikinä tuu saamaan tuollaisia jalkoja, koska mun reisilihakset on niin palikat. Oon saanu tarpeekseni reisistä, jotka hinkkaa yhteen! Yes, I Can Can Can!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti