maanantai 23. toukokuuta 2011

We Must Can Can Can!

Vielä yks postaus ennen unia: reidet

Pelottaa vaan kauheesti, etten ikinä tuu saamaan tuollaisia jalkoja, koska mun reisilihakset on niin palikat. Oon saanu tarpeekseni reisistä, jotka hinkkaa yhteen! Yes, I Can Can Can!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti