Ensimmäinen kunnollinen päivä uutta thinspo/ajattelu -blogia. Kävin aamulla vaa'alla ja se näytti, ei niin pahaa, lukemaa 62. Aika normaali mulle, silti pienempi ja parempi kuin 63. Lähtömitat on siis 62kg ja noin 167cm eli painoindeksi on normaali 22,2. Normaalipainon raja menee 18,5-24,9, minkä aivan varmasti jokainen thinspaaja ja syömishäiriöinen osaa ulkoa. Noita lukemia pyritään karttelemaan, sillä mikään ei varmasti ole yhtä paha asia kuin olla normaali(painoinen). Itse haluaisin olla hieman alipainoinen eli painoindeksiltäni juuri sen 18,4, mutta tuntuu, ettei mun rahkeet tuu koskaan riittämään tohon asti. Ihan kuin olisin liian huono anoreksialle. Mun pitäis painaa jotain 51kg, että olisin onnellinen mittoihini. Mutta toisaalta taas ihminen haluua aina sen, mitä ei voi saada.
Mun laihduttamismotiivit on sellaset, että pyrin liikkumaan paljon syön kyllä. Syön vaan todella nirsosti ja mahdollisimman vähän. Pyrin välttämään herkkuja ja roskaruokaa ja limsoja, paitsi Pepsi Maxia, joka on pelastus. En halua olla mikään kävelevä luuranko, mutta haluaisin näkyvät solisluut ja kylkiluut ja vähän selkärankaakin.
Läskistä eroon näitten thinspokuvien avulla, kiitos!




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti