keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Good Morning LA!

No ei, heräsin tänäänkin Tampereen harmaaseen aamuun. En kerinny syömään aamupalaa tai edes juomaan kahvia.

Näyttäisimpä mäkin tältä, kun venyttelen laiskoina aamuina.

Koeviikko on virallisesti korkattu, uskonnon etiikan koe... No kai sekin oli nyt sitten aika juosten kustu. Haluun vaan laihaks ja huomaan kuinka vainoharhanen alan oleen. Tänään olin ihan varma, että oon lihonu ainakin 200g. Pelkään niin paljon reisieni takia, koska niissä on oikeesti liian isot lihakset. Ehkä se on totta, ettei musta ikinä tuu laihaa... Oon liian huono anoreksialle.


Ajatukset vaan pomppii ja hullu olo, mutta sen mukaista on kyllä tekstikin. Pelottaa syödä, mutten halua olla syömättäkään. Huomenna on pakko käydä vaa'alla, että pääsen tästä pelosta ja saan oikeita lukuja. Ja tänään pakko kuntoilla, vatsoja ja crosstraineria. Pakko tulla laihaksi. Pakko tulla kauniiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti