lauantai 21. toukokuuta 2011

Feel Good Inc

Nyt on vielä ihan must tehä postaus. Tuli mieleen, että miks mä haluan olla laiha. Ketkä julkisuuden henkilöt on vaikuttanu muhun, ketä mä oikein ihailen.

Oon tanssinut jonkun 10 vuotta kaikkea, ei paritansseja. Tanssipiireissä kaikki on laihoja tai ainakin hyvät on, mäkin haluaisin olla laiha. Silleen oikeesti laiha. Ootan sitä, kun ystävät tulee sanoon mulle, että wou oot laihtunu. Silleen, että sen huomaa. Haluun saada mun solisluut ja lonkkaluut näkyviin. Haluun myös, että mun selkäranka ja kylkiluut näkyy hieman tietyissä asennoissa. En halua olla ihan luinen, mutta vähän kummiskin. Unelmoin pienistä ranteista ja ohuista reisistä. Mulla on tanssin takia kehittyny tosi isot reisilihakset, haluaisin ne pois. Kattoo, millaseks ne muovautuu, kun laihdun.
Sit toinen syy on, että kaikki mun suvun naiset on pakkomielteisiä ruoan kanssa. Ja vaikka jokainen niistä on ollut tosi pienikokoinen nuorempana, niin nyt ne kaikki on lihavia. Kauhee maha ja hyllyvät selkäläskit. Se on mun kauhukuva, että musta tulee yksi niistä. Pelkään sen takia lihomista, oon pelänny jo monta vuotta. On ihan kaheeta nähä oman sukunsa naiset syömässä jouluna ja pyhinä, tunkemassa sitä perunaa ja lihaa suuhunsa. Mua alkaa oksettaan, kun edes mietin sitä. Se on ällöttävää.

Sitten niitä kauniita ja kadehdittavia julkkiksia:

Ashley ja Mary-Kate Olsen
 
Mia Kirshner

Kate Moss
Sienna Miller

Natalie Portman
 
Tuossa muutama... Lisäksi Skins:in Effy aka Kaya Scodelario ja Victoria's Secret enkelit ovat ihania. Tässä sitä thinspirationia!

2 kommenttia:

  1. Mä en haluis että kukaan tulee sanomaan mulle et ootpa laihtunu. Mulle se kuulostais siltä et ootpa ollu ennen läski.

    VastaaPoista
  2. Laiheliini: Toisaalta noinkin... Mutta ehkä mä oonkin. Tai siis kyllä, mä koen olevani läski ainakin vielä.

    VastaaPoista