maanantai 23. toukokuuta 2011

My Demons

Koko päivä on ollut tosi kiva ja oon ollut pirtsakkana aamusta asti, mutta nyt alkaa taas ahdistaan. Masentaa katsoa itteensä peilistä. Omaa naamaa ja rasvamakkaroita kropassa. Vaaka näytti aamulla vaan 60,6kg eli pienenen päivä päivältä. Hyvä vaan, sillä vielä on se 10kg edessä pudotettavaa. Tää tuntuu niin oikeelta... Ainoo asia, mihin mä voin nyt kunnolla keskittyä on laihduttaminen. Syön vähän, ehkä joku alle 1000kcal päivässä, ja pyrin liikkuun paljon. Alko ahistaan niin paljon, kun olin kaupungissa, että meinasin kävellä kotiin. Tänne tulee siis bussilla sen 30min, ettei olis ollu mikään pikkunen kävelylenkki. Päädyin sitten kuitenkin bussiin.

Taas se pieni paha ja laiha tyttö mun sisällä ottaa musta vallan. En jaksa hymyillä, mietin koko ajan miten tää kroppa voi olla mun... Tällänen kauhee, en mä kuulu tähän. Ja haluaisin vaan karata maasta. Tai nyt on kyllä enemmän sellanen fiilis, että vois polttaa pudia ja kuunnella Crystal Castlesin Baptismia. Olis niin terapeuttista...

Mietin, et mistä sitä oikeen tietää onko mieleltään sairas. Onko mulla oikeesti joku alter ego vai oonko mä sairas. Sen tiedän, etten pysty oleen ikinä mitään välimaastoo... Oon joko super-ylisosiaalinen ja ilonen tai haluan olla yksin piilossa. Tällä hetkellä vallitseva on toi jälkimmäinen. Se myös huutaa mulle: "Laihistu! Et sais syödä, oot jo nyt tarpeeks ruma! Kukaan ei oikeesti ihastu suhun, vaan ne on vaan puhunu läpiä päähän... Ne valehtelee ja nauraa sulle."

En oikeesti kestä itteeni, en vaan kestä. Löydän koko ajan lisää vikoja. Mua alkaa ahdistaan julkisilla paikoilla, jos en oo täysin tyytyväinen naamaani tai vaatteisiini. Alkaa ahdistaan oikeesti niin paljon, että haluaisin vaan samalla sekunnilla kotiin. Onko tää ihan normaalia? Jotenkin tuntuu siltäkin, että mä vaan oon tällanen. Et tää olis vaan jotenkin se mun paha puoli.

Mutta ei nyt ihan liian liipa laapa -linjalle mennä. Huomenna alkaa koeviikko, mutta mulla on vaan valmistava, Mietin, että voisin repiä itteni aikasin ylös sängystä liikkumaan. Tänään on vielä ihan pakko tehdä vatsalihaksia, muuten tuntuu liian läskiltä. Haluun polttaa rasvaa... Haluun sävähdyttää ihmisiä ja saamaan ne kateellisiksi, koska mä oon se, joka on onnistunut laihtumaan. Musta tulee se, joka on kaunis ja hauras.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti