Eilen oli superpäivä! Poljin kouluun ja sieltä kotiin ja sitten myöhemmin vielä kaupunkiin ja takas. Omien laskujeni mukaan poljin siis reilut 2h. Tosin, sen mukasesti söinkin. Tein pastaa ja jotain namnam jauhelihakasviskastiketta. Sitten kattelin illalla myös leffan NINE, mikä btw oli aika surkea. Samalla tuli sitten syötyä 2 riviä Fazerin sinistä ja suklaavanukas. Olin siis ihan varman, että noutaja tulee ja läski löllyy, mutta nyt aamulla vaaka näytti niinkin iloista lukemaa kuin 61,4kg.
Tänään suunnitelmissa on lukemista, lukemista, vatsalihaksia ja lukemista. Viimeinen koeviikko alkaa ja oon valmiina hajoon, koska en taaskaan osaa mitään. Jotenkin vaan naurattaa tää mun koulunkäyminen:D Mutta kaikkea tota ennen syön ihanan aamupalan: vettä, maitokahvia, appelsiinimehua, luonnonjougurttia ft. ihan vähän mysliä ja ehkä omena. Oon nyt superonnellinen että voin laskee itteni 61kg. Mikään ei vedä mua alas, mä vaan laihdun ja musta tulee kauniimpi. Hyvää lauantaita kaikille!
Thinspiration Pic:

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti