keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Slow Motion

Koko päivä tuntuu menneen hitaasti ja vielä olis pesäpalloo liikunnassa... Taidan skipata, ei jaksa nyt oikein kopittelu inspata. Haluisin lenkille tai pyöräileen tai tekeen vatsoja, mitä tahansa muuta kuin pesistä. Oon syönyt tänään tosi paljon, tuntuu, että liian paljon. Onneks ei oo nälkä, eikä tuukkaan. Tai no niin, enhän mä oikeestaan syö tänäänkään kun 3-4 kertaa. Ei mun tän päivän kalorimäärä voi kyllä ylittää ainakaan 8oo kcal. Okei, toi on ihan älyttömästi. Mun ainoo ongelma on, että oon surkee laskeen kaloreita ja annoskokoja. Se taito olis kätsy.

Tunnen mun vatsamakkarat ja ne ahdistaa mut pieneen nurkkaan. Liian pieneen... Niin pieneen, etten kunnolla mahdu sinne vaan tursuan yli. Tekis vaan mieli oksentaa kaikki tän päivän ruoat, en vaan oo hyvä ees oksentaa. Eikä mulla ole ees hyvää itsehillintää. Nyt oikeesti ei riitä keskittyminen mihinkään, jos meen liikkaan, niin saan varmasti pallosta päähäni. Voisin mennä bussilla kotiin ja pyöräillä sieltä kaupunkiin. Vähän liikuntaa nyt näille kiloille. Alkaa ahdistaan... Ihan sikana. Haluun luut näkyviin, äkkiä! Jo nyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti