Tällainen pikapäivitys vaan:) Vaaka näytti nyt aamulla 60,4kg. Jes, oon onnellinen ja päättäväinen, että mustakin voi tulla vielä sellanen pieni ja kaunis. Nyt tekeen vatsalihaksia ja käsiä... Ja jos ulkona ei tuule kohta enää noin julmetusti, niin meinaan pyöräillä kouluun ja takas.
BMI nyt 21,5
Vauhdikasta päivää kaikille ja päivän thinspo!:3

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti