maanantai 30. toukokuuta 2011

keep your head sickgirl93

Eilen painoin 60,4kg tänään vaan 60,2kg. Pieni muutos, mutta pieni onkin se mun juttu. Tai siis haluan olla pieni. Kannattaa käydä lenkillä siis, koska esim. eilen olin kylässä ja söin aika paljon... En silleen kauheesti makeeta tai epäterveellistä, mutta paljon. Ja silti painoin tänään vähemmän kuin eilen... Oon niin ilonen^^
Oikeesti, mulla ei oo ikinä ollu näin suurta motivaatioo näin kauaa. Oon niin valmis laihtuun ja oleen kaunis. Laiha. Laiha. Laihempi. Laiha. Haluun vaan ja ainoostaan laihtua, se on mun pointti nyt koko elämässä. Oon nukkunu n.8h, mutta silti mua väsyttää... Tarviin kahvia. Musta tulee vihdoin se mikä oon aina halunnu olla... Kaunis ja laiha. Rohkee. Outo, tai siis oudompi. Musta tulee kohta mun itteni paras mahdollinen versio ja oon ylpee siitä.

Taidan syödä tänään vähän vähemmän, katotaan kuin se vaikuttaa mun painoon. Jos multa on nyt lähteny nesteet, niin nyt multa lähtee rasva. Haluun olla laiha, se pyörii mun mielessä 24/7. Ainoo asia mistä saan impulsseja tehdä jotain tai olla tekemättä. Ainoo asia millä on jotain väliä.

Uutta thinspaavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti