tiistai 17. toukokuuta 2011

I Can Feel The Monster Inside Me...

...it's growing. Halu laihtua on kasvanut jo pelkästään tän päivän aikana huimasti, pakkomielteisesti vois sanoa. Katson itteeni peilistä ja alan hahmottaa kohtia kehossani, joista nyljen rasvan vielä joku päivä. Musta tulee vielä pieni ja oon niin innoissani siitä.

Kuluneen päivän menu:
klo.11 - pari perunan palaa, kasvispyöryköitä, porkkanaraastetta ja kurkkua, vettä ja pieni kahvi maidolla
klo.16 - kananmunaruisleipä ja vettä
klo.19.30 - raparperijougurtti ja vettä
klo.22 - ruisleivän, jonka välissä oli pari siivua juustoa ja kananrinta + vettä

En kerinny oikeen liikkuun, vähän vaan kävellen siirryin paikasta toiseen. Haluaisin mennä pyörällä kouluun huomenna, mutta se on kaiken roinan takana autotallissa ja sataa. Mutta anyways huomenna on pakko mennä sit vaikka lenkille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti