torstai 26. toukokuuta 2011

Mindfuck

Teknistä apua kiitos! Miksen voi vastata kommenttiin omalla nimimerkilläni? Tajusinkin jo, miksen voinut kommentoida... Olin suomenkielisellä bloggerilla tai jotain tollasta:D

Tänään olis ollut psykan koe ja äikän valmistava... No, en menny. Ihan sama, kyllä mä sen uusinnan kerkeen tehä jossain vaiheessa, kun on luettukin aiheesta. Päätin koulunkäynnin sijaan nukkua kahteen päivällä. Ja kävin vaa'allakin... 60,6kg. Eli oon lihonut? No, eilen kyllä tuli syötyä kaikkee pientä koko ajan. Mietin, et miks mulla oli vaan himo napostella koko ajan jotain? Siis toi tuli vaan ihan puun takaa. Juo vettä, se vie nälän, kyllä mä tiedän.

Joskus täytyy vaan muuttua.
Uuteen päivään päättäväisin mielin, treenaan tänään taas vatsalihaksia ja vähän käsiä ja juoksen crosstrainerilla 1h, pakko päästä kuntoon. Oikeesti ällöttävää kattoo itteensä peilistä. Aloin miettiin myös sellasta asiaa, että jos syön alle 1000 kcal päivässä, niin nouseeko se mua vastaan jossain vaiheessa? Siis alanko sitten vaan lihoon vai miten käy? Haluaisin kuulla millä tavalla ihmiset oot päässy alipainon puolelle ja millasia päivärutiinineja on niinkö syömisen ja liikunnan kannalta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti